hemma

Äntligen är jag hemma. Det är så otroligt kallt ute, och jag har inte någon jacka. Blir kanske tvungen att ta mammas everest jacka imorgon. Vi åkte till Skärholmen, tittade lite i affärer och jag och Tilde delade på en glass, peccanöt kola och päron. Tilde fick två par byxor och jag kollade på massor av saker men var inte på humör för att köpa något. Det har aldrig hänt mig tidigare :O. Sen skjussade pappa in mig till skanstull där jag mötte Alma. Var plågsamt att gå ur bilen, det som var så varmt och mysigt där inne medan det blåste och regnade utanför. Jag och Alma gick ner och tog tunnelbanan till medis och gick till Millers där hon köpte en brun munkjacka som är jättefin. Vi var där inne ganska länge, testade alla färger. Ca 11 stycken. Jag började gråta där inne men det låter dumt om jag skriver varför så därför tänker jag inte göra det. Men Alma tröstade mig ♥. Vi sa hejdå vi tunnelbanan då vi skulle åt olika håll. Hon skulle till sin dans och jag skulle till gullmarsplan för att byta buss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0