andra julafton!

Jag och Laura var uppe hur länge som helst igår! Vi låg och pratade och helt plötsligt var klockan 6 på morgonen! Konstigt nog sov vi inte så länge, till tolv eller något...
Vi har varit hos farmor, kusinerna och deras mamma kom också dit. Det är alltid roligt, de har alltid någonting nytt, roligt att berätta. Vi åt middag, efterrätt och fikade gott. Sedan fick vi julklappar, jag fick ett presentkort på gina tricot - 300:-, ett presentkort på H&M - (farmor har inte skrivit eller sagt hur mycket...), en chokladask och en trisslott, som jag inte vann på... Nu ska jag gå och lägga mig, men jag ska skriva ett inlägg till och lägga in bilder från söderhamn. Hörs snart då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0